僕の初恋をキミに捧ぐ Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu/ I Give My First Love to You


Év: 2009

Műfaj: romantikus, dráma

Egy fiatal fiú és lány tragikus szerelméről szól ez a film. A kis Takuma kórházban fekszik szívbetegsége miatt. Kiderül, hogy betegsége gyógyíthatatlan. Maximum 20 éves koráig élhet. A kórházban találkozik és összebarátkozik kezelőorvosa kislányával, Mayuval. Ez a gyermekkori barátság szerelemmé alakul a fiatalok között. A középiskola utolsó évében Takuma elhatározza, hogy elkezdi felkészíteni magát is és Mayut is a végső elválásra. Egy olyan egyetemre jelentkezik, ahová úgy gondolta, hogy a lány úgysem megy, mehet, mert nem elég jók az eredményei. Az évnyitón azonban meglepődve tapasztalja, hogy aki az elsőévesek ünnepi beszédét mondja, nem más, mint Mayu. Aztán az egyetemen bekerül a képbe rövid időre Takashi is, illetve egy régi ismerős, Teru chan… Félreértések, ki nem mondott szavak és az óra ketyeg…Egy baleset következtében felcsillan még a remény arra is, hogy Takuma felépüljön…

Gyönyörű film! Egy manga az alapja. Őszintén szólva már régóta vártam arra, hogy elérhető/megnézhető legyen. Abszolút megfelelt a várakozásaimnak. Az egyetlen dolog, amin kicsit meglepődtem, az a Takashi és Teru chan szereplésének a rövidsége volt. Bár valószínűleg egy 1,5-2 órás movie-ba nem lehet akkora teret adni a dolgoknak, mint egy sorozatban.

Az elejétől a végéig sírtam. A gyerekszínészek (is) rendkívül elbűvölőek és igazán tehetségesek! Okada Masaki és Inoue Mao pedig természetesen hozták azt a színvonalat, ami elvárható tőlük. 😀 A rendezés, a karakterek, a helyszínek mind zseniálisak!Nem fecsérlem a szót tovább, nézzétek meg, mert megéri! Zsebkendő nélkül ne kezdjetek bele!MUST SEE!

Bulykin: úgy bizony, must see! én is nagyon régóta vártam már a filmet és az én elvárásaimat felül is múlta. Inoue Mao-chan elbűvölő volt egész végig, Okada Masaki pedig újfent bizonyított. Nagyon szépen fokozódik a hangulat a filmben, eleinte azért kicsit humorosabb, ami szépen lassan teljesen megszűnik és roppant mód drámai lesz. Nálam az év filmjei között szerepel, semmi kétség 😉

16 thoughts on “僕の初恋をキミに捧ぐ Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu/ I Give My First Love to You

  1. jajj erről a filmről én is sokat olvastam és én nagyon szeretem a mangát ._. de a filmet sajnos sehol sem találom :[ letöltési linket tudtok nekem butalánynak adni? *-*

    • Nincs, de egyébként nagyon könnyen utána tudsz nézni te is és akkor nem kell minden filmnél megkérdezned… google!

  2. http:://www.JDorama.hu -n letudod szedni az egész filmet és a magyar feliratot is hozzá teljesen ingyen 😀 akit érdekel …hát én is végigbőgtem a filmet … nem tudom hogy csak belőllem hozza e ki, de én az összes ázsiai filmen bőgök annyira szomorú mind…igazából a magyar filmek fel se érnek ezekhez a filmekhez.

  3. Olyan rossz a vége a filmnek…most ezen filózok, hogy mi lett vajon utána a csajjal.. meg , hogy Kou felébred e…vagy meghal ő is
    Valaki mondja meg tényleg baleset volt? nekem olyan volt mintha szándékos lett volna, hogy Kou így segíteni akart, mivel nálla volt a donoros kártya eleve …sztem valahogy úgy lehetett, hogy a vonat elé akart kiszaladni …de meggondolta magát és aztán neki ment a biciklis és akkor csapta el véletlen az autó….vagy csak nekem ilyen a fantáziám?

    Az a lényeg, hogy én mindenkinek csak ajánlani tudom a filmet 🙂 MEGÉRI

  4. Komolyan mondom, az utolsó fél órát alig láttam, annyira sírtam… pedig nem vagyok sírós… *már megint majdnem sír*…
    Nem tudtam, hogy mi Takuma baja… és… ach. Akit én szeretek, az is szívbeteg . . . *elsírja Magát megint.*
    .
    .
    .

  5. Nekem így volt kerek egész a történet. Nem igazán hiszek a véletlenekben, szerintem okkal volt ez volt a sors akarata, hogy őt gázolja el az vonat és hogy ő legyen a megfelelő donor. Furcsa mennyien küzdünk a végsőkig elmegyünk csak hogy az akit szeretünk élhessen akár más életeken túl is. Bár nem most láttam, de nagyon mély nyomot hagyott bennem. Mao- t alapvetően nagyon szeretem és ebben a filmben lehetőségem adódott még jobban a szívembe zárni…

Vélemény, hozzászólás?

