플라이 대디 Fly, Daddy, Fly


Év: 2006

Műfaj: dráma, sport, vígjáték

A negyvenes éveiben járó üzletember, Jhang Ga-pil hazatér szülővárosába, de csak egy napra. A lányát ugyanis kórházba szállították, mert valaki megverte. Az a valaki, mint később kiderül Kang Tae-wook a – mondhatni híres – bokszoló. Még csak középiskolás tanuló, de már letette névjegyét a boksz világában.  Jhang Ga-pil elhatározta, hogy busszút áll lánya bántalmazóján, egy késsel útnak is ered az iskolába, ahol Kang Tae-wook helyett Go Seung-sukba botlik. Na nem szó szerint, nem kell megijedni 😀 Go Seung-suk szintén jártas a küzdősportok terén és segít neki a felkészülésben, hogy kihívhassa egy mérkőzésre Kang Te-wook-t.

Egy egész ötletes, helyenként kicsit komikus film. Bevallom őszintén, azért kicsit jobbra számítottam. A történettel és a színészekkel nincs bajom, nemtudom… valami hiányzik, ami miatt “csak” egy közepes filmre sikeredett nálam. De azért nem bántam meg, hogy megnéztem, Lee Jun Ki szerintem egész jól játszott.

Köszönjük az ajánlát és a kedves e-mailt! 😉

3 thoughts on “플라이 대디 Fly, Daddy, Fly

  1. Kíváncsian vártam ezt a kritikát, mert én is túlzónak tartom, hogy sokan annyira jónak találják ezt a filmet. Lee Jun Ki miatt néztem meg szintén, nagyon vonzó srác (nekem spec. sokkal inkább, mint a DBSK-s szépfiú..)
    Összességében a filmet én is egy közepesre tudom értékelni.
    Voltak részek (emelkedett párbeszédek) amik alatt egyszerűen untam magam és azon agyaltam, mikor hagyja már abba a szövegét. XD
    De a végére kis izgalom és happy end is társult, úgyhogy nem volt ez rossz.

  2. hát nem mondom hog egy olyan film mi egetrengető, de jah ok igazatok van XD viszont JunKi miatt olyan mit meg kell nézni 😀 jót alakít :PP:P
    ennek ellenére nem hiszem hogy nekiülök még egyszer hogy megnézzem…..de örülök hogy láttam… annyit hog nem csak összeverték a csajt hanem… más is történt és ez a lényege a filmnek és maga z apa küzdelme hogy felülkerekedjen a tehetetlenségen és magán is, és megvédje a lánya és családja becsületét. Mélyebb mondanivalója szerintem ez lenne a filmnek, és belegondolva elég csúnya helyzetet dolgoz fel, de benne van a győzelem a végén, bááár szegény lánnyal mi történt a dolgokon nem változtat… de csak csak a becsülete valamilyen szinten vissza lett adva és az apa is bizonyít a lánynak miután nem hitt neki… még őt vádolta meg… nah akkor bemostam volna neki..

Vélemény, hozzászólás?

