영웅재중 / Young Woong Jae Joong/ Hero Jaejoong


Név: 영웅재중 / Young Woong Jae Joong

Becenév: Hero (Jaejoong)

Japán neve: ジェジュン / Jejung

Kínai neve: 英雄在中 / Ying Xiong Zai Zhong

Születési neve: 김재중 / Kim Jae Joong

Születési idő: 1986-Jan-26

Születési hely: Gongju, Chungnam, South Korea

Magasság: 180cm

Súly: 63kg

Csillagjegy: vízöntő

Vércsoport: O

Ügynökség: SM Entertainment

úúú hát akinek ennyi neve van arról nekünk is kell írniXD csak vicceltem persze ^.>

Nem egy felkapott színész, ez köszönhető elsősorban annak, hogy ő egy énekes. A népszerű TVXQ Kpop banda tagja. Gondolom most több leányzó is sikongat, hogy ő a hét képeXD hát szívesen 😀 De komolyabbra fordítva a szót, jelenleg a Sunao ni Narenakute japán sorozatban szerepelget. Szerintem nagyon eltalálták az ő karakterét, a Koreából jött srác aki próbál érvényesülni munkahelyén nagyon illik rá(hiszen ő tényleg Koreából jöttxD). És a törénet alakulásával(én most járok a 6.résznél) bizony egyre többet foglalkoznak vele is, így a karaktere elnyerte az én tetszésemet is.

Beugrott a Dance Subaru-ba is egy nagyon mellék szerepre, ami olyannyira mellékre sikeredett, hogy én észre sem vettem. A TVXQ kiadott egy 4 részes kis sorozatot amiben a bandatagok szerepelnek. Egy vidám kis romantikus cucc, rajongóknak kötelező 🙂

A Banjun Drama mellett a Telecinema drámában is szerepelt. Méghozzá rögtön az első részben, melynek címe Heaven’s Postman. Mert ugye tudjuk, a Telecinema minden része más történetet dolgoz fel más-más szereplőkkel. A Banjun drama pedig egy sok-sok részes dolog, arról nem tudok többet nyilatkozniXD Ez a Heaven’s Postman egyébként nagyon jónak tűnik, szerintem azt egyszer meg fogom lesni. És végezetül jöjjön a Taegukgi, az egyik ha nem a legjobb háborús film ami láttam. Jaejoong-ra igaz ebben sem emékszem, de biztos ott volt valahol 😀

Összességében tehát, ő egy énekes aki színészkedéssel is próbálkozik csakúgy mint sokan mások. Látok benne lehetőséget, főleg az először említett sorozata láttán.

Gambare~~

4 thoughts on “영웅재중 / Young Woong Jae Joong/ Hero Jaejoong

  1. Szia! Az lenne a kérdésem, hogy hol tudnám megnézni a sorozatokat filmeket, mert csak angolul találtam meg őket és én nem beszélek úgy.. Ha tudnál segíteni, hogy hol vannak fenn magyarul hálás lennék.
    Köszike ^^

    • hát, ha fentebb írtakra vagy kíváncsi akkor sok jó hírrel nem tudok szolgálni, a Sunao ni Narenakute-t ha jól tudom fordítgatja valaki, de mivel a d-addicts oldal most halott ezért linket sem tudok adni, egyébként a többi sorihoz nincs magyar felirat tudtommal.

  2. Szia ajánlanám neked a Protect the Boss című doramár is :D:D ő is egy főszereplő bennne:D:D de nagyon megszerettem ott:D:D

Vélemény, hozzászólás?

