ホームドラマ! Home Drama


Év: 2004

Műfaj: dráma

Részek: 11

Tokyo város szélén él egy 9 fős kis család. Szép kis otthonukat saját maguk hozták össze. Ám ez a család csak látszólag egy család…

Egy thaiföldi kirándulás során a busz amelyen mindannyian utaztak balesetet szenvedett. Hatalmas katasztrófa súlytotta mindannyiukat, mindnyájan elvesztettek valakit. A tragikus út és a mély gyász során barátkoztak össze. Shogo Isaga elvesztette feleségét, aki várandós volt. Miután mind hazatártek, ő volt az, aki próbálta összetartani a csapatot. Hatalmas, üres házát felújította és mindenkit meghívott, hogy éljenek együtt, mint túlélők és gyászolók.

Ők kilencen tehát egy új életbe kezdenek, barátokból, sorstársakból családdá formálódva, tökéletesen kiegészítve és megértve egymást.

Megható és nagyon hétköznapi történet. A hangulat tökéletesen átjön, szinte már én is ott éreztem magam egy-egy családi vacsoránál, beszélgetésnél 😀 Úgy gondolom a maximálisat kihozták ebből a történetből, ami olyannyira jóra sikeredett, hogy meg is lepődtem. A baleset utáni sokk és tanácstalanság után kezd helyre rázódni mindenki élete, szépen lassan mindenki a Shogo házba költözik. Persze mindenkinek megvannak a maga problémái is, a tragédia okozta maradandó lelki sérülések. Ez nagyon szépen kijött Inoue Mao és Yosuke Nishi karakterén. Engem főleg Mao-chan érdekelt 😛 Ezekután már nem tudtam mit elképzelni, mivel rukkolhatnak még elő… előítéletek, média. Hát persze, a szomszédok rossz szemmel nézték ezt a “furcsa” családot és a média is vérszemet kapott. Ez is nagyon tetszett és a lezárás is.

Összességében tehát egy nagyon családias, aranyos kis sorozat, szerethető és nagyon jó karakterekkel, hétköznapi dolgokkal és problémákkal. Jaa és szerintem best opening 4va! azok a old school képek és alatta a zene nagyon ószom 😀

videót, trailert sajnos nem találtam, akinek van linkelheti bátran 😉

7 thoughts on “ホームドラマ! Home Drama

  1. Szerintem a végét egy picit összecsapták, de nem vészesen. Pl. a két srác története az utolsó részben kikerekíthető lett volna egy-egy teljes epizódra, (persze mellettük a többikkel)…

    (És csak hogy kötözködjek, nem “old’s cool”, hanem “old school”…)

  2. Hű de megörültem, mikor megláttam a képen Tsuyoshi-kunt 😀 Nagyon bírom KinKiéket, több alkalommal böngészgettem is a filmográfiájukat (inkább Tsuyoshién van mit nézni), de úgy tűnik, e fölött valahogy elsiklottam. Köszönöm, hogy felhívtad/felhívtátok rá a figyelmemet, megjegyzem a címet!

    (P.S.Yuusuke Santamariát jókora fáziskéséssel ismertem csak fel… shame on me. De így most már 110%, hogy beiktatom a nézendők közé.)

  3. Köszönöm szépen ezt a kritikát/ismertetőt! Kedvet kaptam a sorozathoz, jónak tűnik. viszont nem találtam letöltési lehetőséget hozzá… tudnál esetleg nekem segíteni ebben? >< te honnan szedted le, vagy online nézted?:O előre is köszi a választ. :3

Vélemény, hozzászólás?

