みやざき あおい Miyazaki Aoi


Teljes név: 宮崎あおい (みやざき あおい) Miyazaki Aoi

Születési idő: November 30, 1985

Születési hely: Tokyo, Japan

Hobbi: fényképészet, régi filmek nézése, szeret hosszú utakra kelni

Magasság: 163 cm

Csillagjegy: Nyilas

Vércsoport: O

Ügynökség: Hirata Office

Családtagok: Takaoka Sousuke (férj), Miyazaki Masaru  (testvér)

Miyazaki Aoi  az, akinél elragadóbb és gyönyörűbb színésznőt nehezen találni(persze van 😛 ). Először a The Shonen Merikensack volt az amiben láttam. Ez viszonylag újabb filmje és igencsak megoszlik a nézőközönség véleménye. Nem Miyazaki játékával hanem a filmmel van a baj…legalábbis sokak szerint. Pár negatív kritika után azt mondtam én is megnézem már. Nekem tetszett, én kedvelem az ilyen humort… nagyon 😀 Ezek után Sensi ajánlására következett a Su-ki-da. Imádjuk mindketten, csak sajnos egyikünk sem írt róla ^^’
Flowers in the Shadow részemről még megnézésre vár, Sensi kritikája alapján igencsak tetszetős, nem is tudom miért halogatom… A Virgin Snow-t szintén mindketten láttuk már. Engem ebben a filmben mondhatni levett a lábamról xD Örökre a fejembe vésődött az a jelenet, amikor a lépcsőn jön le csinos kis yukatában ^.^

Sok-sok filmje van ami még várat magára, ilyen például a Heavenly Forest, Hatsukoi, Swing Man és az Eli, Eli, lema sabachthani?. Legalábbis ezeket már kiszemeltem, de van még miből válogatni mert tényleg sok filmben szerepelt márXD Sorozatai annyira nem érdekelnek, legalábbis az eddigiek, de azért az Atsuhime igencsak ismert egy darab, szóval lehet hogy belelesek majd.

És hogy mi várható még? a fentebb említetteken kívül a Solanin. Nem is tudom már mióta váromXD de türelmes vagyok… még 🙂

Jaa és azért megemlítem a Nana-t is. Ő Nana^^ Én személy szerint hanyagolom, tudjátok mi a véleményem/tapasztalatom az anime feldolgozásokról. Eddig mindig befürödtem velük, így hát meghagyom a Nana animét egy kellemes emléknek a fejemben.

Ennyi lett volna az én dlágaszágom,  de még biztos fogtok róla itt is olvasni 😉

One thought on “みやざき あおい Miyazaki Aoi

  1. Hihetetlenül aranyos lány. 🙂
    Először a Virgin Snow-ban láttam, de nekem sajna ez a film nem jelentett semmit és az általa játszott szereplő sem fogott meg igazán, így itt még fel sem figyeltem rá.
    A Heavenly Forest már beugrott ki is ő és itt egy nagyon szerethető karaktert játszott. Ez a film óriási, bevallom férfi létemre meghatódtam a végén.
    Su-ki-da. Na ez annyira nem kötött le. Szerintem az egész filmet az utolsó néhány percben látható jelenet viszi. Fontos a jó befejezés, de a film többi része nem tetszett annyira.
    BE-TEG-VAGY XD

    Családtagok: Takaoka Sousuke (férj)… na ilyet nem szívesen olvas az ember. XD

Vélemény, hozzászólás?

