怪物くん Kaibutsu-kun


Év: 2010

Részek: 11

Műfaj: fantasy, vígjáték

Kaibutsu Földjén Kaibutsu-kun épp megkoronázására készül, elérkezett az idő, hogy átvegye apja helyét. Apjának azonban kétségei támadnak tapasztalatlan fiával szemben, így váratlanul egy próbának teszi ki. Az emberi világba küldi őt és három barátját, Draculát, Wolfman-t és Franken-t. Az a világ teljesen idegen számukra, minden olyan emberi. Kaibutsu ráadásul mágikus erejétől is meg lett fosztva, anélkül kell boldogulnia. Egy furcsa követ is kapott, aminek eleinte nem leli hasznát, ám az adja varázserejét.

Eközben Ichikawa Hiroshi, az álltalános iskolás tanuló rádöbben, hogy mindenki hazugnak hiszi őt. Ennek alapja is van, hisz kicsit sokat füllent 🙂 Egy nap egy baseball labda épp a Kaibutsu rezidenzia ablakait repeszti ketté. Hiroshi ekkor találkozik először a Kaibutsu-kun vezette négyessel, kiknek feladatuk teljesíteni az emberek kívánságait.

Először is leszögezném, hogy ez a műfaj egy gyöngyszem a japán doramák térségében. Másodszor pedig, tudtam én hogy gagyi leszXD Az alap ötlet tökéletes, egy elvarázsolt természetfeletti világ ahol a jó és a gonosz szintén jelen van. Még az sem zavarna ha az emberi világban játszódna, mint azt tényleg láthattuk… de egy dologgal rontották el szerintem: vígjáték. Ne már könyörgöm 😀 miért? -.-

Imádnám ezt a sorozatot, de ezzel az erőltetett, sokszor egyáltalán nem vicces komolytalansággal elrontják az egészet. Plusz én Ichikawa Hiroshi karakterét is kilőttem volna, ez is csak “elgyerekesíti” a sorozatot. Pedig a sötét oldal jelenléte akik a Kaibutsu klánra törni, busszút álni készülnek, az nagyon tetszett, de… Komolyabban kéne ezt venni kérem szépen, mert én egy akciódús és komoly fantasyra vágyom  o.O Persze nem is vártam, hogy ez az lesz. Kawashima Umika miatt néztem bele, nah meg persze a kíváncsiság is hajtott^^ De nem tervezem végignézni, így összegző postot ne várjatok ha már vége. Természetesen akinek tetszenek az efféle bizarr produkciók és az idióta poénok, azok vágjanak bele bátran, nah meg az Arashi fanok is Satoshi Ohno miatt. Franken karakterét azért megmosolyogtam párszor én is… 🙂

3 thoughts on “怪物くん Kaibutsu-kun

  1. Jaj, hát én már naggyon-naggyon-naggyon kíváncsi vagyok erre! XDXDXDXD Én nem tudom milyen ötlet vezérelte a japánokat akkor, amikor ezt vászonra tervezték! 😀

  2. hát én eljutottam az első részig… nem tovább.. kivi voltam de ez… :=/ bár lehet valaki szeretni fogja… XD

  3. Nekem pont azért tetszett, mert komolytalan és vicces. Amúgy az alapjául szolgáló manga sem éppen vérkomoly ám, nem kell azt hinni. Hiroshi pedig a mangában is bennevan. Bár Kaibutsu-kun ott egy kisgyerek, itt meg felnőtt. És Ohno Satoshi remekül formálta meg. Én az első résztől az utolsóig élveztem, és sokat nevettem rajta. XDDD

Vélemény, hozzászólás?

