初雪の恋~ヴァージン・スノー Hatsukoi no yuki / 첫눈Cheot Nun / Virgin Snow


Év: 2007

Műfaj: romantikus, dráma

Min apjához költözik Japánba. Egy nap találkozik egy ismeretlen leányzóval, aki rögtön a szívébe lopja magát. Ő Nanae, aki festészettel foglalkozik. Min szerencséjére kiderül, hogy Nanae is abba az iskolába jár ahová ő átiratkozott. Hamar összebarátkoznak és mivel Min egyáltalán nem tud Japánul ezért sokat tanul is tőle. Ugyanez igaz fordítva is, Nanae koreaiul megtanul Mintől. Együtt járják Kyoto utcáit, nagyon boldogak és a látszólagos értetlenség ellenére bizony nagyon is megértik egymást.

Telnek múlnak a hónapok, amikor is Min váratlan telefont kap. Nagymamája állapota súlyosbodott, így kénytelen hazautazni egy kis időre. Mikor visszatér Japánba, Nanae-t nem találja sehol…

Vajon hová tűnhetett Nanae és a családja??? Miért költöztek el ilyen hirtelen???

Nem árulom el az események további alakulását már így is kicsit spoileres voltam^^ Nagyon tetszett ez a film, egy kellemes, néha humoros és ha kell akkor nagyon komoly, romantikus alkotás. Miyazaki Aoi  személyének nagyon örültem, nem okozott csalódást! Elképesztően bájos mosolya és lehengerlő személyisége már nem először nyerte el a tetszésemet… kawaii *-* Ami még külön tetszett az pont az ő, Nanae családjának a története, ami mindig felpezsdítette a filmet és borzasztó kíváncsivá tett. Ez a koreai-japán/értem-nemértem dolog néha kicsit zavaró volt, viszont sokszor inkább tetszetős. Ahogy kommunikáltak egymással úgy, hogy egyik sem érti igazán a másikat… ámde mégis XD ószom 😀

Bátran ajánlom figyelmetekbe, sőt én azt mondom must see!!

Sensi: nagyon szerettem én is ezt a filmet, kedvencek között szerepel! Miyazaki Aoi és Lee Jun Ki igazán remek párost alakítanak, bátran ajánlhatom azokat a filmeket, melyekben szerepelnek.^^ A film természetesen MUST SEE! >_^

9 thoughts on “初雪の恋~ヴァージン・スノー Hatsukoi no yuki / 첫눈Cheot Nun / Virgin Snow

  1. én csak annyit tennék hozzá hogy Aoi Miyazaki személye mellett bizony Lee Jun Ki is egyszerűen elbűvölő *.* imádom<3 mint színészt, mint pasit, és neki is elég lehengerlő mosolya és személyisége van 😀 köszönöm hogy kiraktátok :]

  2. Imádtam. Már csak Lee Jun Ki miatt is. *-* Ahh, olyan jól játszik…
    Ezen viszont már tényleg nem bírtam ki könnyek nélkül, de végülis nagyon szép film. Nagyon tetszett!!! Szerintem minden Lee Jun Ki film és sorozat egy MUST SEE kategória-számomra legalábbis ez biztos! *-*

Vélemény, hozzászólás?

