전우치 Jeon Woo Chi / Woochi


Év: 2009

Műfaj: fantasy, vígjáték, szuperképesség, kaland

A film története a Chosun dinasztiában kezdődik. 1509-ben járunk, amikor ugyanis a taoista trió varázslók, egy korrupt király, gonosz orkok és egy bűvész/varázsló Jeon Woo Chi (Kang Dong-won) és kutyája aki ember alakban van, egy prófétai csövet hajszolnap. A cső mágikus eredetű.

Majd ugrunk egy kicsit és máris 2009-ben találjuk magunkat. Orkok jelenlétére lesz figyelmes Korea, Jeon Woo Chi pedig a megmentő. A hajsza tovább folytatódik, csak immár a modern korban…

Érdekesség, hogy a forgatás 2008 szeptemberében indult és csak 2009 május 18-án fejeződött be! Rengeteg helyszínen forgattak: Seoul, Busan, Daegu, Cheolwon, Cheonju és Ik-san, Dél Korea és Boracay, Philippines. Hazáján kívűl 9 országban is bemutatásra került a film: Németország, Kína, Hollandia, Belgium, Luxembourg, Singapore, Malaysia, Indonesia és Brunei.

Hihetetlen népszerű filmnek számít szerintem és nem hiába. Látványilag nagyon ott van. Okés film minden szempontból, komikus, mint már mondtam látványos és akadnak izgalmas jelenetek is. A szereplőkre szerintem panasz nem lehet és a történet is érdekes. Ha szórakozni vágytok, akkor mindenképpen ezt a filmet ajánlom. Akciódús és mellette humoros is, engem a régi részeg karatemesteres J.C filmekre emlékeztetett, igaz igencsak modernebb, merész kiadásban 😀 Lehet hogy kicsit elfogult vagyok, de én szeretem az ilyen típusú filmeket^^

4 thoughts on “전우치 Jeon Woo Chi / Woochi

  1. lejött megnéztem.. hmmm magyar feliratot vagy angolt tud valaki? nekem mi van csúszik… és elméletileg hozzá való lenne 1 torin volt… :S íg lehet ez is levett az értékéből.. de nekem nem jött be 😦

  2. Nem vok mai csirke, de nagyon tetszett ez a film, pedig már hat éve készült és csak most vadásztam le KDW-filmmaraton keretében. A forgatókönyv eredeti, rövid, pörgős dialógok, tuti karakterszerepek, tuti színészekkel, a hangulat, a látvány, a zene bingóóó. Nem hiszem, hogy ezt vissza lehet adni soriban. Nagyon bejött. Komapta!Thank’s!

Vélemény, hozzászólás?

