あおい ゆう Aoi Yu


Név: 蒼井優 (あおい ゆう) Yu Aoi

Születési idő: August 17, 1985

Születési hely: Kasuga-shi, Fukuoka, Japan

Magasság: 160cm

Csillagjegy: Oroszlán

Vércsoport: A

Ügynökség: Itoh Company Group

Először őt a Mushishi című filmben láttam, akkor még mondhatni elég kezdő voltam ázsiai film/sorozat dologban, nagyon az első filmek között volt még nálam, így nem is igazán figyeltem a játékára :/ Maga a film egyébként nem rossz, az eddigi anime adaptációk közül amiket láttam szerintem a legjobb és ezt mondom úgy, hogy szerintem az összes anime adaptáció erőltetett^^ Ekkor még nem, de a Guuzen nimo saiaku na shounen/Worst by Chance című filmben már felfigyeltem rá és ekkor tetszett meg igazán. Az ott látott humoros karaktere és  színészi játéka után már tudatosan kerestem azokat a filmeket amikhez ő is a nevét adta 🙂 Így akadtam rá a Rainbow Song-ra és a Sugar and Spice moviera. Igaz előbbiben szinte csak pillanatai voltak(és nem is írtam róla, shame on me), utóbbiban pedig szintén nem láthattuk sokat, de mindkettő nézhető film, nem rosszak. A Welcome to the Quiet Roomba kétszer is belekezdtem, de nem fogott meg, már az elején kinyomtam mind a kétszer… az One Million Yen and the Nigamushi Woman viszont egy egész jó darab, sajnos nem írtam róla, lehet újra kellene néznem? 🙂

Amit még érdekesnem találok a filmjei közül, az az All About Lily Chou-Chou, a Turtles Are Surprisingly Fast Swimmers, a Memories of Matsuko, a Hula Girl és a Tokyo! Ez utóbbi három kis történetet dolgoz fel, igencsak érdekesnek ígérkezik csakúgy mint a többi. A Hula Girls után szám szerint nyolc díjat is kapott és ez az amiért a film felkeltette az érdeklődésemet.  Amiről tuti hogy lesz írás tőlem, az a Hana and Alice, már itt pihen a gépemen és csak rám várXD

Sajnos a sorozatai közül egyet sem láttam, de a Tiger & Dragon és a Ryomaden az amit egyszer majd bepróbálok, utóbbit már csak azért is mert Shihori Kanjiya szintén szerepel benne 😉

~~

One thought on “あおい ゆう Aoi Yu

  1. Yuu Aoi a Ryoma-denben? :O Ezt nem is tudtam, köszi az infót! 🙂 Mindkét sorozat nagyon jó egyébként, én csak ajánlani tudom őket önmagukban is.
    A felsorolásból kimaradt szerintem a Honey and Clover mozifilm, pedig ő játssza Hagu-chant és szerintem nagyon illik hozzá az elvarázsolt művész-zseni karaktere. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

