6時間後に君は死ぬ 6 Jikango ni kimi wa shinu / You will die six hours later


Év: 2008

Műfaj: dráma, misztikum, thriller

“6 óra múlva meg fogsz halni.” Keishi ezzel a mondattal fordul Mio felé az utcán és így ismerkednek meg ők ketten. Mio először természetesen badarságnak tartotta, ám nem sokkal később rádöbben, hogy a rejtélyes fiúnak talán igaza lehet. Történt ugyanis pár hónappal korábban egy gyilkosság, az áldozat az ő egyik barátnője volt. Azóta akadt egy zaklatója is, aki titokban követi és telefonon zaklatja.

Keichi látomásai beigazolódni látszanak bármennyire is hihetetlen. Sawaki – aki egyébként Mio detektív barátja – segítségével a zaklató kiléte lelepleződik. Ezzel azt hihetjük, hogy az ügy lezáródik, de váratlan események veszik kezdetüket…

Izgalmas és igazán fordulatos! Nagyon tetszik, a történet alakulása, a sok csavar és a két főszereplő is 🙂 Yamaha Keishi (Takashi Tsukamoto) és Mio Harada (Yoko Maki), előbbiről már írtunk hisz volt már hét képe, utóbbi pedig  – főleg – a Tokyo Friends után vált kedvessé számomra^^ Volt egy pillanat a filmben, amikor már azt hittem, hogy vége is van… ám egy teljesen új sztorit  – ami azért a látottakra épül – kezdtek el ami még izgalmasabbra sikeredett.

 

Aki talál valamilyen videót az linkelheti, mert én nem találtam…


7 thoughts on “6時間後に君は死ぬ 6 Jikango ni kimi wa shinu / You will die six hours later

    • De van csak elfelejtettem linkelni^^ de köszi hogy szóltál, kiegészítettem 😉
      és semmi gond, zaklass nyugodtan XD segítek ha tudok

  1. Egy kis segítséget szeretnék kérni minden japán filmrajongótól. Lehet rossz helyre írom, de már évek óta keresek egy filmet.
    1982-ben mutatták be magyarországon a Honda lovag c. filmet.
    鉄騎兵、跳んだ – Tekkihei, tonda. Ezt keresem, akár japán nyelven is.

    • hmm, hát sajnos én nem tudok segíteni, próbáltam keresni, de nem találom sehol 😦 hátha mások is megpróbálkoznak vele

    • Szia! Már régóta keresem a Honda Lovagja filmet, tudnál segíteni honnan tudnám letölteni. Előre is kösszi.

  2. Nagyon ötletes a történet.. Egy kis misztikum van benne, de nekem tetszett a film. Jól felépített a sztori, izgatottan vártam, mi lesz a vége 🙂

Vélemény, hozzászólás?

