松本潤 Matsumoto Jun


Név: 松本潤 Matsumoto Jun

Becenevek: Matsujun, Junji, King, Jun~Chan, Matsumoto~kun, Do-S

Születési idő: 1983-Aug-30

Születési hely: Tokyo, Japan

Magasság: 173cm

Súly: 58kg

Csillagjegy: Szűz

Vércsoport: A-

Ügynökség: Johnny’s Entertainment

Először a Hana Yori Dango volt az, amiben találkoztam vele. Inoue Mao-val tökéletes párost alkotnak szerintem, terjengtek is a pletykák mi szerint a való életben is együtt vannak, nem tudom mi volt igaz belőle. Mind a dorama, mind az ő játékával elégedett vagyok, igazán vicces, jó karaktert személyesített meg. A Hana Yori Dando-ból 2 évad és egy mozifilm is készült, tehát elég nehezen szabadult meg Domyoji szerepétől, de szerintem nem is baj ez, én nagyon megkedveltem azt a karaktert. Majd következett nálam a Smile, amit egy rész után félretettem, pedig nem rossz. Elképzelhető, hogy majd még visszatérek rá és befejezem. Legutóbb pedig a Bokura no Yuuki az amiben láttam. Ez volt élete első TV-s szereplése, elég jól sikerült, fiatal kora ellenére sok szerephez jutott. Érdemes megnézni, nekem nagyon tetszett.

Filmjei közül talán a legemlítésreméltóbb  – a Hana Yori Dango movie mellett – a Boku wa Imouto ni Koi wo Suru / I Love My Younger Sister. Ez is mint sok más tervbe van véve 😀

Szerepelt még a Gokusen sorozat első szériájában is. Nyugodt szívvel ki merem jelenteni, hogy ne várjatok róla írást mert nem szeretjükXD Elég volt a film Talán még a Bambino! az amiről írni kéne, ugyanis díjazták is az ott nyújtott teljesítménye alapján, de az ilyen főzős filmek/sorozatok iránt nem érzek semmi érdeklődést sajnos :=( A Kimi wa Pet pedig a különböző fórumokon olvasott vélemények alapján nem tűnik annyira jónak, de azért megemlítem 🙂 Mint ahogy a Wagaya no Rekishi-t is, ami hamarosan indul és amiben többek között Horikita Maki-val szerepel majd együtt.

Azt hiszem mindenki tudja, de azért leírom, hogy a Jun a japán jpop banda Arashi oszlopos tagja!

4 thoughts on “松本潤 Matsumoto Jun

  1. Az Arashi tagjait nem nagyon láttam még jó filmekben szerepelni, ez alól Matsumoto sem kivétel. A My Sister My Love-ban nagyon rossz volt, de lehet, nem az ő hibája, mert az az egész produkció a legrosszabb japán filmek egyike, amihez valaha szerencsém volt, egy pillanatig nem jött át, hogy mitől lenne ő az igazi a lány számára.
    A Yellow Tears-ben szerencsére csak pillanatai voltak, de abban már a kinézete is irritáló volt (maga a film amúgy nem rossz), viszont a Last Princess-ben a fentiek miatti alacsony elvárásaimmal ellentétben egész jól játszott. Mondjuk az a film is eleve bukásra volt ítélve, hiszen az ’58-as eredetit meg sem közelíti.
    Érdekes egyébként, hogy amíg a V6 és a Smap tagjai rengeteg jó filmben játszottak, addig az Arashi csak ilyen hülyeségekben tűnt fel. Lehet, cserélni kellene a menedzsereiket? 🙂

    • Ebben az utolsó előtti mondatban van valami. Bár szerintem az Arashit pont a jdoramak érdeklik a legkevésbé. Ott vannak nekik a saját kis tévéműsoraik, abban jól elökörködnek, aztán kész. 😛
      Amúgy nekem a Kimi wa Petto pont tetszett. Az alapötlet fura persze, de egy picit mögé látva nagyon szép alkotás. Egy érettebb hangvételű sorozat, nem hiába egy josei mangán alapszik! 🙂

      • pont ezt akartam írni, az Arashinak ott van a saját műsora, a rajongói tábor pedig hatalmas, szóval mind1 miben szerepelnek azt nézni fogjákXD
        de egyébként mondasz valamit, elgondolkodtató…

  2. ha már Arashi és tévéműsor, akkor megemlítem: pont most olvastam, hogy az Arashi no Shukudai-kun (嵐の宿題くん, Arashi’s Homework?) véget ért.

Hozzászólás