嬢王 Jyouou Virgin / Jyouou Virgin ~Roppongi Night GP Part II~


Év: 2009

Részek: 12

Műfaj: dráma

Mai Ando (Mikie Hara) egy 18 éves hatalmas keblekkel megáldott gyönyörű leányzó. Az iskolában minden fiú figyelmét felhívta, ezért a többi lány igencsak féltékeny volt rá. Bántalmazták és kiközösítették. Hogy túltegye magát az ezek okozta traumán, Mai elhatározta, hogy jelentkezik a Jyouou Grand Prix Second Event megmérettetésre. A verseny a hostess lányok között zajlik, a nyertes pedig #1 hostessé válik és nem kis összeggel térhet haza.

Eleinte kicsit zavarban van a férfiak előtt és versenytársai sem szimpatizálnak vele. Vannak akiket a barátainak hisz, de később arcátlanul hátba támadják, viszont vannak akik idővel belátják, hogy Mai-channak hatalmas a szíve – mindkettőXD – és jó barátokká válnak. Mindenki képmutató, sok-sok titokra fény derül a történések során és érdekes szituációk alakulnak ki. Szerelem, háború és barátság, ezekkel a szavakkal illetném leginkább a sorozatot.

És meztelenség , tehát csak óvatosan 🙂 Tipikus férfi sorozat, gyönyörű hostess lányok meg minden, de én bátran ajánlom a lányok figyelmébe is, ugyanis nem várt drámai eseményekkel is szembe találjuk magunkat. Olyannyira drámai lett a végére, hogy… nagyon, ezt még én se gondoltam volna 😀 A rengeteg szép lány látványa egyenesen magával ragadott, nem gondoltam volna hogy ennyire tetszeni fog. Ráadásul az asami-nana-fansub csapat jóvoltából magyar felirattal élvezhettem a sorozatot, melynek ez volt a második évadja. Az első nálam kimaradt – ez vicces mert azt hittem hogy ez az elsőXD – de amint lehet pótolom^^ A színészeket nem minősíteném, többségük modell így nem kell tőlük szerintem nagy játékot várni. Nagyon a szívemhez nőtt a Tomo-chant alakító színész és Reon Kadena valamint Saori Hara is.

Összességében egy igenis jó sorozat, csak nem kell tőle olyan sokat várni 😀

4 thoughts on “嬢王 Jyouou Virgin / Jyouou Virgin ~Roppongi Night GP Part II~

  1. Én most néztem meg a második részét. Komoly, ennyi meztelenkedést eddig az összes japán filmben és doramában együtt nem láttam. De a történet eddig nagyon jó, mondjuk én raw-ban nézem, és néha nem értem mit mondanak, de attól még imádom.

Vélemény, hozzászólás?

