빈집 Bin-jip 3-Iron


Év: 2004

Műfaj: dráma, romantikus

Egy fiatal fiú, Tae-suk történetét csodálhatjuk. Motorbiciklijén kívül nincs semmi más tulajdona, idejét azzal tölti, hogy járja a várost üres apartmanok után kutatva. Ha talál egyet akkor lepihen, ételt készít magának, ruhát mos és megjavít apróbb dolgokat a házban. Igyekszik még a lakók előtt távozni, de ez nem mindig jön össze 🙂 Egy ilyen alkalommal ismerkedik meg egy gazdag ember feleségével. Sun-hwa csatlakozik hozzá… Teszem hozzá, hogy okkal, ugyanis férje verte őt. Tae pedig ezt nem nézte jó szemmel, segített neki.

Egy árva szót nem szólnak egymáshoz az egész film alatt és nem csak egymáshoz, egyébként sem. És ez valami eszméletlen hangulatot ad a filmhez, eleinte csak pislogtam, hogy wtf? de… kicsit beteg egy film :-DXD Tae hatalmas figura, ez főleg a film második felében derül majd ki. Egy kis SPOILER:

amit a börtönben leművelXD akarva akaratlanul is elkapott a röhögőgörcs><

Az egymás közti kapcsolat és az érzelmek furcsa ábrázolása jelenik meg a filmben, van akinek tetszeni fog és lesz akinek nem – micsoda meglátás 😀 – szerintem döbbenet a film, rengetegszer elmosolyodtam pedig nem komédia. Nem volt betervezve ez a film nálam, de amikor elolvastam miről is szól, azt mondtam, hogy ezt látnom kell, most! Így is lett és egyáltalán nem bántam meg, lehet rajta töprengeni, hogy mi? miért? hogy? és szerintem nagyon jó film egy nagyon érdekes megvalósítással. A film végén megjelenő szöveg: Nehéz megmondani, hogy a világ amiben élünk valóság vagy csak álom? pedig kicsit elgondolkodtató…

 


One thought on “빈집 Bin-jip 3-Iron

Vélemény, hozzászólás?

