左目探偵EYE Hidarime Tantei EYE


Év: 2010

Részek: 11

Műfaj: akció, dráma, thriller, krimi

Az alapkoncepciót itt olvashatjátok: Hidarime Tantei EYE SP A folytatásról szól ez a sorozat, tehát a megnézése nélkül nem érdemes belevágni.

Ainosuke Tanaka (Ryosuke Yamada) bosszút esküszik bátyja ellen, akiről csak ő tudja hogy még életben van. Ő volt ugyebár az a bűnöző aki kitervelt mindent, ő a feje annak a bűnöző csoportnak amelyik bankrablásnál túszokat ejtett majd egy olcsó, ámde zseniális trükkel meglógott, ő az aki gáztámadással fenyegetőzött, majd betört a rendőrségre. Ainosuke szemtől szemben találkozik vele és megesküszi, hogy nem engedi véghezvinni bátyja gonosz tervét. Hitomi (Satomi Ishihara) ezúttal is a segítségére lesz. Hatalmas tartozásai vannak, tehát rákényszerül a dologra, mindebből pénzt remél.

Érezhetően jobb, mint az SP volt. Kicsit komolyabbra vették a figurát, ami nagyon jó döntés volt. Hitomi karaktere nem változott, de már megbékéltem vele, már amennyire lehetXD A történet alakulása érdekes, igaz még nagyon az elején vagyunk, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Ajánlom a figyelmetekbe, kiváló sorozat, ismert és jó színészekkel.

3 thoughts on “左目探偵EYE Hidarime Tantei EYE

  1. Én kinéztem magamnak ezt a sorozatot, elsősorban Ryosuke Yamada miatt, akit a Tantei Gakuen q című sorozatban láttam először. De én ha jól tudom, akkor ez a sorozat csak 8 részes, nemde-?

  2. Azok alapján, amit írtál nem hinném, hogy meg fogom nézni az SP-s verziót. De erre, illetve ezekre a részkre már nagyon kiváncsi vagyok.

    Mondjuk azt sejtem, hogy nincs hozzá magyar felirat, de végülis most nem baj, ha angolra fejlődök egy kicsit, sőt…. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

