추노 Chuno / The Slave Hunter


Év: 2010

Részek: 24

Műfaj: történelmi, akció, dráma

A történet a Joseon dinasztia korában játszódik, akkoriban a rabszolgák(Nobi) és rabszolga-vadászok(Chuno Ggun) körül forgott a világ. Rabszolgák azok lesznek akik valamilyen bűncselekményt követnek el, vagy csak egyszerűen szolgaságban születnek. Ez a dorama egy olyan rabszolga-vadászról szól, aki szökött rabszolgák után kutat. Ő nem más mint Lee Dae Gil. Egyik kiszelmeltje akire vadászik Song Tae Ha, akit igazságtalanul büntetnek. Lee Dae Gil fő célja azonban, hogy megtalálja szerelmét, akit annak idején elvesztett.

Bevallom őszintén nehezen értettem meg a sorozat lényegét, kellett egy kis utánaolvasás. Remélem érthető minden és nem beszéltem félreXD mert még kicsit most is ködös^^ Ebben közrejátszik az is, hogy nem igazán dobott meg ez a dorama. Voltak pillanatok amikor nem is oda figyeltem :-s A történet sem igazán az én ízlésemnek megfelelő… viszont! Nagyot dob a sorozaton az akciójelenetek. Azok nagyon bejönnek, látványosak és ezzel vettek meg igazán 🙂 Ez tartja nálam életben a sorozatot így az elején, folytatom, meglátjuk mi lesz belőle. És még az is, hogy nagyon megtetszett Jang Hyuk játéka, igazán hiteles. Eddig nem igazán találkoztam vele, de szerintem ez a szerep nagyon rá illik.

4 thoughts on “추노 Chuno / The Slave Hunter

  1. Valójában egyszerűbb társadalmi közegben játszódik és részben emiatt szabadosabb, mint a “szokásos” koreai doramák.
    Három gondolattal jellemezném a Chuno-t: Érzelmi mélységek emberi kapcsolatokban, társadalmi mondanivaló (ha belegondolunk napjainkban is jelenlévő problémák) a hatalom az embert félelmetessé teszi, mert jellemtelenné változtathatja, magas szintű (én annak látom) harcművészet.
    Mindenkinek hálás köszönetem, hogy betekintést nyerhetek a koreai doramák világába, némi betekintést kaphattam a történelmükből, a kultúrájukból és a nagyszerű színészi alakításokból, ami számomra hitelesebbé tette a történeteket.

  2. Sziasztok! Nekem nagyon tetszik a Chuno -s benne Jang Hyuk -Dae Gil-ként brilliáns!!! Az első film amit láttam J.H.–al -és több filmben is megnézném!!

    Nagyon megérintett a Chuno mondanivalója…-a felsőbbtársadalmi osztályoktól kezdve a legalsóbbig mindet érinti ,jellemzi felső fokon a film!-igazán bátor dolog ilyen kényes témákat filmre vinni mint amiket a koreai filmesek megvalósítanak!!

    Köszönet az élményért!!

Vélemény, hozzászólás?

