東京DOGS / Tokyo DOGS


Év: 2009

Részek: 10

Műfaj: akció, vígjáték

Azt hiszem a történetet nem részletezném jobban, mint ahogy Bulykin megtette itt.

Nem múlta alul a várakozásaimat, aminek nagyon örülök.^^  Sou és Maruo párosa nagyon szórakoztató, a két ellentétes karakter, de mégis mennyire kiegészítették egymást. A vicces helyzetek és a kicsit drámaibb szituációk egyaránt megtalálhatók ebben a sorozatban. A történet nagyon jó, a megvalósítás is, csupán egyetlen dolog az, ami itt (is) zavart. Yoshitaka Yuriko… Most már némi előismerettel rendelkezve elmondhatom, hogy nem szeretem a lányt. XD Nem tetszik a játéka, nem meggyőző, nincs kisugárzása (szerintem). Bár azt elmondhatom, hogy az összes eddigi alakítása közül, ez talán az eddigi “legjobb”.

Összességében azt gondolom, hogy érdemes megnézni a sorozatot, jókat szórakoztam rajta és az ending is bejött. ^^

Videók és a történet tehát:  itt.

Bulykin: úgy bizony, mindketten Tokyo Dogs lázban égtünk a széria alatt. Sou és Maruo a verhetetlen páros 🙂 Nekem nagyon tetszettek a folyamatosan visszatérő poénok, leginkább az anyuka telefonhívásai.

4 thoughts on “東京DOGS / Tokyo DOGS

  1. Nekem nagyon tetszik a sorozat. Ám mégis lenne egy apró kérdésem, amely akadályt állított. Magyar feliratot csináltak hozzá?

  2. Nincs még hozzá magyar felirat sajnos 😦
    Azokhoz a sorozatokhoz, amelyekhez van magyar felirat a d-addicts.com oldalon találsz segítséget, ott tudsz keresgélni a fórumban 🙂

  3. Köszönöm!!!

    Csak hát, nagyon tetszik…csak így nem biztos, hogy neki állok, mert úgyebár én németes vagyok. Így angolul nem sok értelmét látom most neki állni.

    Pedig tényleg oly nagyon tetszik. De talán majd ehhez is csinálnak feliratot. Remélem…

Vélemény, hozzászólás?

