현빈 Hyun Bin


Neve: 현빈 / Hyun Bin

Eredeti neve: 김태평 / Kim Tae Pyung

Születési idő: 1982. szeptember 25.

Születési hely: Szöul, Dél – Korea

Magasság: 184 cm

Súly: 74 kg

Csillagjegy: Mérleg

Vércsoport: B

Ügynökség: Star M Entertainment

Azt hiszem a számomra legkedvesebb koreai színész~~ Először a My Lovely Sam-Soon – ban láttam, azonnal a szívembe zártam. XD Utána láttam az A Millionaire’s First Love című filmjét, amiről először azt gondoltam, legalábbis címéből ítélve, majd még a filmet elkezdve is, hogy egy könnyed romantikus vígjáték, ahol van egy flegma fickó, aki találkozik egy másabb társadalmi és/vagy szociális helyzetű lánnyal, ő majd jól gatyába rázza és boldogan élnek, amíg meg nem halnak. Ez azonban hatalmas tévedés volt részemről, ugyanis egy borzasztóan szívszaggató drámával találtam szemben magam, ahol még az utolsó perceket is kihasználta a rendező, író, hogy csavarjon még egyet a szívemen. XD Ezután láttam egy korábbi filmjét a Daddy Long Legs – et, amiben nem ő a főszereplő, viszont megtekintésre ajánlom. 😉 A Snow Queen című doramáját nagyon dicsérik, engem annyira nem győzött meg. Nem az alakítása, inkább a történet megvalósítása. A Friend, Our Legend sorozat azonban megint hatalmasat szólt, mindenképp nézzétek meg, ha tehetitek. A Worlds Within’ című sorozathoz egyszer hozzákezdtem, de idő hiányában félbehagytam, de mihelyst lehetőségem lesz, befejezem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

