絶対彼氏 Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend


Év: 2008

Műfaj: dráma, romantikus, vígjáték

Részek: 11+SP

Adott egy Kronos Heaven nevű cég, amely szeretné meg alkotni az “ideális robotszeretőt”(később: Tenjo Night). És adott egy fiatal nő, aki totális csődtömeg, legalábbis, ami a szerelmi életét illeti. Nos, azt hiszem mondanom sem kell, hogy a “tesztrobot” az imént említett hölgy, Riiko személyében talál gazdára. Night, programjának köszönhetően mindenféle praktikával próbálja meghódítani szíve hölgyét, aki nem igazán enged a csábításnak, hiszen egy robotba nem lehet szerelmes… De mi van akkor, ha a robot öntudatra ébred…Nem sokkal ezután azonban ringbe száll Riiko megszerzéséért főnöke, Asamoto Soshi is. XD Fontos megemlíteni még Fujiko-t is, aki Riiko kedvenc bárjának tulajdonosa. Mindig próbálja tanácsokkal ellátni Riiko-t, felvidítani vagy megvigasztalni, támogatni. Fujiko mellett ilyen tanácsadó, és mellesleg nagyon klassz karakter, Namikiri Gaku, Night megalkotója. 🙂  /Egyébként egy népszerű manga alapján készült, Watase Yu: Zettai Kareshi /

Rég volt rám dorama ilyen hatással. De azt hiszem, mindig ez van. Amelyik sorozatot nehezen kezdem el, vagy mindig halasztgatom, mindig az okozza a legnagyobb meglepetéseket. Általában pozitívat! XD Azt hiszem egészen a 7-8. részig romra röhögheted magad a viccesebbnél viccesebb szituációkon, melyek nagyrésze Night-nak köszönhetően alakul ki. XD Egy idő után kissé idegesítő lehet Riiko durva, elutasító viselkedése Night-tal szemben, de később mindenért kárpótolnak az események. Viszont amennyire vicces az elején, annyira könnyfakasztó a vége. Szóval zsebkendő nélkül ne kezdjetek neki, legalábbis az utolsó részeknek. MUST SEE! 😉

3 thoughts on “絶対彼氏 Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend

  1. Nemsokára én is befejezem a Zettai Kareshit. Amennyire ellene voltam az elején (nem értettem miért kellett ennyire eltérni a mangától), annyira megszerettem mostanra. Hayami Mokomichi pedig hihetetlen jó Tenjou Night!! 🙂

  2. Sajnos nincs hozzá teljes magyar felirat. Megnézném én angol felirattal is, de kopottas angolom és egy 2 éves kisördög mellett nem biztos hogy élvezhető.
    Amikor a kis Duracellnyuszit lerakom este aludni, akkor már igazán nem megy a fordítgatás is, ezért nagyon jó lenne hozzá a magyar felirat.
    Anno olvastam a mangát, ami annyira tetszett, hogy nem olvastam el a legvégét, hogy kit is választ a leányzó. (Tudom, hogy fura az, hogy tetszett és mégsem olvastam végig, de tényleg jó a sztori!) A barátnőmmel, aki tudta a végét, jól kiveséztük a kik kit és miért választana, majd meghallgatva érveimet tiszteletben tartotta döntésemet és nem árulta el finálét. Így ma sem tudom. 🙂

    • Sziasztok! Végre megnéztem a sorozatot és nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy nagyon eltér a mangától. A sors fintora, hogy anno én a robotfiút választottam volna, most pedig nem… De ez inkább köszönhető két dolognak: az egyik, hogy Night karaktere másabb, mint a mangában, a másik pedig, hogy Soshi, azaz Mizushima Hiro nagyon hajaz Matsumoto Jun-ra, ami nekem nagyon bejön, úgy látszik, bukom erre a típusra. 🙂
      Összességében: ajánlott darab, jó ötvözete a humornak és az érzelmeknek.

Vélemény, hozzászólás?

