アクエリアンエイジ Aquarian Age


Év: 2008
Műfaj: misztikum, természetfeletti

A történet egy titkos szervezetek közötti háborúról szól, ami már évezredek óta zajlik…

Egy csendes éjszaka Kaname és Issin egy sérült emberbe botlik. Próbálnak segíteni rajta, de az elszalad, utána mennek, de nem találják. Egy szórakozó helyen gyilkosság történik, a falon kaparás/karcolás nyomok, a földön vér és fekete tollak.
Másnap reggel Kaname erős fájdalmakkal ébred, a háta sajog.
Hőseink egy érdekes szituációban találják magukat, hatalmas titkora derül fény…

Kicsi zavaros volt számomra ez a film… egyébként nem nagy szám, a történetből sokkal többet is ki lehetett volna hozni, kicsit pörgősebbre, kicsit izgalmasabbra is lehetett volna csinálni és a színészek sem az igaziak. Pedig a trailer üt…

 


14 thoughts on “アクエリアンエイジ Aquarian Age

    • Hát én sajnos nem találtam 😦 de nem is hinném hogy lenne… annyira nem bonyolult a szövege egyébként, szóval próbáld be angollal^^ én is úgy néztem

  1. Oké persze természetes csak még le is kell szednem… 😀 😉 de mindenképpen megírom majd… 😀 Remélem nem csalódás…. 😀

  2. Van hozzá magyar hardsub az Akappura FS csinált hozzá, remélem még az előtt elolvasod, hogy megnézned. 🙂
    akappuru.ultravox.hu
    Vagy írd meg neki emailben, Te úgyis látod az emailcímeket. 🙂

    Ezért is kéne egy átfogó magyar dorama-filmgyűjtőhely, vagyis egy sima fórum, mint a franciáknál lets-look, vagy az amcsi filmeknél a pirateclub. No de mindig ide lyukadok ki. hihi Nagyon nehéz ráakadni mindenkire, mindenre.

  3. Küldtem neki mailt 😀
    bizony nehéz ráakadni pár filmre, tényleg jó ötlet lenne ez a fórum… de szerencsére van pár rendes arc aki mindig segít 🙂 peace 😉

  4. Köszönöm szépen aranyosak vagytok hogy ennyit fáradoztatok miattam… 😀
    Amint lejön végre megnézem és írok…. 😀

  5. Sikerült végre megnéznem és nem volt rossz 😀 bár nem állítom hogy nem lehetne jobb is… 😀 Tetszett… 😀 😀

  6. Valaki nem tudna nekem egíteni? Csak annyi lenne, hogy magát a filmet valahonnan le tudnám tölteni, mert most egy istennek se találom, és pedig nagyon meg szeretném nézni. Előre is köszi^^

  7. Nekem nagyon tetszet!!bár igaz, hogy azért….hol a folytatás????????mert én most azt hiányolom, de nagyon…lehetne még jócsákán folytatni, jobban belemenni a dolgokba, de egyb nekem nagyon bejött(L)

    • a végére értek el a lényeghez, mármint…nah xD
      ha kicsit pörgősebb lenne akkor jobb lett volna. Nem hinném hogy lesz majd folytatás, de ha mégis akkor meglesem majd 🙂

Vélemény, hozzászólás?

