アンフェア Unfair


400px-Unfair_main

Év: 2006

Részek: 11

Műfaj: akció, rejtély, dráma

Yukihira Natsumi (Shinohara Ryoko) egy intelligens, ugyanakkor a cselekedeteivel sokszor majdnem törvénysértő, szabályokat semmibe vevő nyomozónő. 5 évvel ezelőtt le akartak tartóztatni egy fiút, aki megölt 5 embert, de a fiú túszt ejtett, emiatt Yukihira lelőtte. A srác csak 17 volt. Ez az eset mély nyomot hagyott az életében. Egy gyilkosság sorozat veszi kezdetét, amelyet végigkövethetünk a sorozaton, és persze a megoldást is tálalják.^^

Őszintén szólva a fentebbi kép miatt nagyon sokáig nem akartam megnézni. Azt gondoltam, hogy nem érné meg rászánni az időt, valami hormontúltengéses nőci szaladgál lelövi a bűnözőket és ennyi. DEEEEE!!! Tévedtem, és ezúton is elnézést mindenkitől, akinek efféle furcsa gondolat nem jutott az eszébe. XD Szóval: a történet abszolút fordulatos volt, néha már annyira, hogy alig bírtam követni. De egyértelműen szórakoztató, nagyon élveztem! Ando (Eita) és Mikami – san (Kato Masaya) a kedvenceim.^^ Olyannyira megtetszett, hogy MustSee kategóriába sorolom. 😀

5 thoughts on “アンフェア Unfair

  1. ugyanez a furcsa gondolat motoszkál az én fejemben is, szóval nem vagy egyedül^^
    de meggyőztél, ha lesz időm akkor nézem

  2. úristen ez mekkora királyság volt!!!4 hát a 4-5.résztől abba se lehet hagyni, mert olyan fordulatos és naaagyon izgalmas! sokszor leesett az állam és hát a zene \O/ ááh, Survivor helle yeahXD
    összességében: teljesen lenyűgözött^^ bizony MustSee!

  3. Neeeee csináljátok velem… istenem, ez a negyedik film, amit most hirtelen meg akarok nézni?…Asszem…. mondjuk a borítója tényleg ijesztő kicsit, persze minden más lenne, ha pasi feszítene rajta =)
    De ha nektek (bennetek meg bízom annyira) tetszett, a sztori alapján jónak hangzik, akkor biztos nem lesz csalódás! 🙂 Köszi ezt az ismertetőt is :))))

  4. Nekem is bejött nagyon, bevallom az SP és movie már itt pihen a vinyón, de még nem volt időm-kedvem hozzá.

    SPOILER: SP legelejét néztem és láttam min megy keresztül a csaj Ando hiánya miatt. A sori vége tényle érdekes és fordulatos, de nem túl happy. De Eitát már előtte is imádtam, ezután meg pláne. Tök jól áll neki az öltöny 🙂 SOILER vége

    Ha már Eitánál tartunk, akkor pedig ismét Nodame (mert abban is övé a legfontosabb mellékszerep) és a Voice c. sori is nagyon kellemes.

Vélemény, hozzászólás?

