クローズZERO II / Crows Zero 2


CrowsZero2

20090228170023!CrowsZero2

Év: 2009

Műfaj: akció

Az első részről már írtam, aki esetleg lemaradt volna az ITT olvashatja. Nemtudom, lehet hogy spoileres leszek…én szóltam! 🙂

A történet 2 évvel az első rész után játszódik. A késeléses haláleset után a bandák fegyverszünetet kötnek, ám amikor Sho Kawanishi szabadul a börtönből, akkor minden ismét a feje tetejére áll. A Hosen rivális suli tanulói üldözőbe is veszik Sho-t, akit az előző részben megismert Suzuran klán tagjai bevédenek. Mondanom sem kell, hogy egy hatalmas bandaháború tör ki emiatt, a fegyverszünetnek vége.

Az előző részben megismert szereplők természetesen itt is jelen vannak. Véleményem szerint sokkal jobbra sikeredett, mint az első rész. Én számítok egy harmadik részre is 1-2 éven belül, igencsak folytatás szaga van a dolgonak 😀

8 thoughts on “クローズZERO II / Crows Zero 2

  1. Lehet, nem leszek népszerű, de nagyon kíváncsi lennék, hogy ebben a filmben mi tetszett neked? 🙂 Az első részt is halálosan untam, bár ott még bele lehetett magyarázni némi értelmet, de ez a második ez egy nagy 0. Verekednek, néha nem, a szereplők mindennek kinéznek, csak középiskolásnak nem, a motivációikkal se lehet azonosulni [mit esznek ezen a Suzuran nevű helyen vajon?], stb. Miike Takashi gyártott ennél sokkal izgalmasabb sztorit is Yatterman címmel, na az már igen!

    • hehe 😀 az első és a 2.rész is szerintem a verekedésről szól, szóval már alapból a filmnek nincs olyan nagy mondanivalója. A bandák versengenek, zúzzák egymást, keménykednek…ennyi xD
      az első rész szerintem sem az igazi, és erre se mondom hogy világmegváltó alkotás, mert közel sem az… egyszernézős számomra.
      a Yatterman? hát így képek és trailer alapján köszi szépen, de…passzolom^^

      • Nem értitek ti ezt ez a harci szellemről szól. Amikor a férfiak meg küzdenek egymással a becsületért és nincs semmi másuk csak az öklük és a becsületük. (meg néha a késük és a baseball ütőjük) Elvezet a maffia legendák világába ahol egy ember lenyom egyszerre 20-at miközben esik az eső és szénné püfölik de akkor is talpon marad mer nem is meri azt a szót ,hogy feladni, addig viszi előre a harci szellem amíg meg nem hal vagy ki nem ütik és a végén halott barátja nevét üvölti az esőbe.

  2. Mivel egyáltalán nem értitek már sry man a japán filmek vagy sorozatokat én érdekes láttam mind3 részét meg is értetem csak oda kéne figyelni! aki tényleg szeret imádja japánokat az szereti ezt is aki meg nem az nem ízlések is pofonok sajnálom nem lehetünk ugyan az az ember vagy is egy formák minden embernek más és más ízlése van 1 része lehet nem annyira nagy cucc de 2. és a 3. rész elégé jó ez van én jó kritikát fűztem hozzá ti szarat …. ennyi

    • ez így igaz, ízlések és pofonok… tehát akkor fogadd el, hogy ez nekünk nem tetszet 🙂
      Köszönjük a hozzászólást…

Vélemény, hozzászólás?

