내 여자친구를 소개합니다 / Nae yeojachingureul sogae habnida / Windstruck


A szerelem kísértete

Év: 2004

Műfaj: dráma, romantikus, vígjáték

Yeo Kyung-jin vérbeli rendőrnő, olyannyira, hogy még szabadnapján sem pihen, hanem a rosszfiúk után ered. Ennek a passiónak esik áldozatául Ko Myung-woo, aki egyébként fizikatanárként keresi kenyerét. Kyung-jin egy félreértés miatt azt hiszi, hogy a tanárúr a tolvaj, és ha már elkapta, tényleg neki legyen igaza és csukják le. Persze ezután nemsokkal bebizonyosodik a férfi ártatlansága. Ezekután mindenki azt gondolná, hogy örökre elválnak útjaik, de itt pont az ellenkezője történik meg. Egyre többet lesznek együtt akarva/akaratlanul és persze nem kérdés, hogy fellángolnak az érzelmek. Közös kirándulásuk során még közelebb kerülnek egymáshoz és Kyung-jin egy különös történetet mesél el Myung-woo-nak. Erre a történetre érdemes odafigyelni a későbbiek miatt. Rengeteg csavar van benne és legalább három helyen le lehetne  zárni a történetet, de végülis a végső lezárás a legeslegjobb, és leginkább koreai filmhez illő.

Nekem nagyon tetszett a film. Igaz, voltak benne túlzások, de ezeket leszámítva jó volt. Sokat sírsz rajta, hol a nevetéstől, hol azért, mert annyira szívszaggató.A kezdés alapján ne ítéljetek, nem az, aminek látszik. ^^ MustSee, legalább egyszer! XD

6 thoughts on “내 여자친구를 소개합니다 / Nae yeojachingureul sogae habnida / Windstruck

  1. Hát nem tudom… én egy trailert láttam, az ismertetőt most elolvastam és barátnőm elmondása után sem az “egyszer nézhető tipikus romantikus vígjáték” kategória, szerintem. Tény, hogy rengeteg vicces része van, de a drámai vonulatot ne kezeljük már így le 🙂 Kicsit sem tipikus, ha csak olyan értelemben nem gondoltad annak, csak éppen rosszul fogalmaztad, hogy tipikus koreai film, amikor is a történet végére biztos szétáztatsz egy 100as zsepi készletet.
    Gyönyörű film a maga túlzásaival együtt… az ismertető meg nagyon kedv-fokozó lett, grat 🙂

  2. Azért írtam, mert véleményt nyilvánítottam. Szeretem a koreai filmeket, de szerintem a 200 pounds beauty sokkal jobb, mint ez.

    • Persze hogy.. én is csak véleményt nyilvánítottam 😛 Nincs is ebből probléma, azért van az oldal tudtommal 😉
      Viszont a két filmet valóban értelmetlen egymáshoz viszonyítani… vagy bátran, csak éppen közös pont nem lesz sok

      Sensi, én köszi a film ismertetőjét… ez alapján néztem meg és … T_T

  3. A 200 pounds beauty teljesen más kategória. A kettőt nem lehet és szerintem nem is kellene összehasonlítani. Ez kábé olyan, mintha amerikai filmeknél a Titanicot meg a Nagyon nagy Őt hasonlítanád össze. XD

Vélemény, hozzászólás?

