籃球火 Hot Shot / Lan Qiu Huo / Basketball Fire / Basket Fire Ball


Hot_Shot_Poster

Év: 2008

Műfaj: romantikus, sport

Részek: 16

Megtetszett ez a sport téma így dorama téren, – lásd Buzzer Beat, Heading to the Ground – így nagy lelkesedéssel kezdtem bele ebbe a thai alkotásba. Hát bár ne tettem volna… 😦 A kínai nyelvvel már kezdek megbarátkozni, nem is azzal van a gond. Egyszerűen eltolták az egészet… adva van egy sztori, egy nagyon jó kosaras aki sorra nyeri a meccseket a csapatnak, egy edző akit szeretnek a szurkolók is, egy csapat ami sikerre éhez és mindehhez társul egyszerelmi szál. Erre mit kapok? 20méter magasba ugráló embereket, gyenge megvalósítást. Lehet hogy velem van a gond, de én nem bírom az ilyesmit, amikor szaladnak a levegőben, meg kilométereket ugrálnak csak úgy 🙂 Tipikus kínai/thai dolog az ilyen, verekedős filmekben még el is megy, de…

Egy ideig most hanyagolni is fogom az efféle alkotásokat szerintem 😀 Pedig trailer alapján nagyon megtetszett.

6 thoughts on “籃球火 Hot Shot / Lan Qiu Huo / Basketball Fire / Basket Fire Ball

  1. Ellenben a kínai nyelvet visszaírhatod, mert thai nyelven maximum Thaiföldön beszélnek 🙂 Tajvanon a mandarin nyelv a hivatalos, ami a kínai egyik válfaja.

  2. Nekem nagyon tetszett, de megvallom elsőre ugyanígy reagáltam és kb 10 perc után ott hagytam. De aztán a d-addictson Kavliáék meggyőztek, hogy jó a zenéje is meg minden, úgyhogy tegyem túl magam a repülős effekteken és nézzem tovább. Igazuk lett, jó 3 nap alatt kivégeztem a 16 részt 🙂 pont a múlt hét végén. Alig aludtam, de nagyon tetszett, sokat lehett rajta izgulni, nevetni, stb…
    TW soriknál szeretem, hogy benne hagyják a legtöbb rész végén a “making of” jeleneteket, így látható hányszor vesznek fel pl. egy csókjelenetet, hogy a harci jeleneteket (amiből van jó néhány ebben a soriban is, csoportos verekedések) milyen igényességgel, hány órán keresztül forgatták.
    Számomra továbbá vonzó volt a 3 eyecandy pasi, akik basszus 29-30 évesen néznek ki 23-24-nek, nem fair 🙂 De jó elnézegetni őket, főleg a “making of” részeknél 🙂
    Zenei téren amúgy a TW sorik a legjobbak szerintem.

Vélemény, hozzászólás?

