Új tag!!!!


Yo!
Nagyon jó hírekkel szolgálhatok ma!
Először is üdvözöljétek sensi89-t, aki mától társszerkesztője lesz a doramafannak! Sikerült meggyőznöm őt, heti 1-2 bejegyzést lehet tőle várni, de ha egyszer belejön akkor nem lesz megállás 😀
Btw, mi ismerjük egymást személyesen lassan már 6 éve, ős is szintén nagy ázsiafan – milyen meglepő 🙂 -, egyetemista és hatalmas Yamapi fan(nah vajon kié a Yamapis póló?). Szerintem egy kicsit értelmesebb kritikákat fog írni mint én :-D, azt ígérte már ma nekiáll a dolognak. Az ízlésünk van amiben egyezik, van amiben nem, sok doramát ő ajánl nekem, szóval csak jókat fog írni:-D 😀 Respect^-^

Más: tapossunk bele, egyre csak közeledünk a 10ezredik látogatáshoz is \o/

Találtam egy nagyon jó oldalt, amire nagyon érdemes beregelni: mydoramalist
Itt az enyém és sensi89-é: Bulykin sensi89

Peace!

5 thoughts on “Új tag!!!!

  1. Hogy lehet tagnak jelentkezni? Mert szívesen írnék én is cikkeket. Láttam olyan doramakat, filmeket, amikről szerintem ti még nem is hallottatok.

    • hát így igazából sehol 😦 ezzel nem akarlak megbántani, ne haragudj, Sensivel ketten toljuk tovább, nem igazán tervezünk további tagokat bevenni…
      de nagyon megtisztelő, hogy kérdezed, tényleg bocsesz 🙂
      esetleg indíts te is egy blogot és akkor beszélhetünk egy társblogos dologról!
      maximális respect! peace^.^

  2. Andro, hát ez nagyon lol: “Láttam olyan doramakat, filmeket, amikről szerintem ti még nem is hallottatok.” Önbizalom az van… kíváncsian várom a saját blogodban szereplő filmek leírását =) Mert szerintem korrekt ajánlat a társblog lehetősége és jelen esetben a legkorrektebb is.

    Nektek pedig hajrá továbbra is fiatalok 😉

Vélemény, hozzászólás?

