13 เกมสยอง 13 Beloved / 13 Game Sayong


250px-13poster

Év: 2006

Műfaj: Thriller

Phuchit nem élete legjobb napjait éli, barátnője elhagyta, nincs pénze, munkahelyén is gondjai vannak, a kocsiját elvontatják… de hirtelen nagy fordulatot következik be. Egy ismeretlen telefonáló egy játéklehetőséget ajánl fel neki, amivel rengeteg pénzt kereshet. Eleinte azt gondolja, hogy ez valami tréfa, de amikor végrehajt egy feladatot akkor rájön, hogy bizony ez véresen komoly, a bankszámlája máris tömve van pénzel. A játék 13 feladatból áll, ha végrehajtja akkor övé a nyeremény, ami nem kis pénz.

Hát a trailer alapján én sokkal jobbra számítottam… a műfaja thriller, de én inkább éreztem egy gyenge horrorkomédiának, ugyanis volt, hogy felnevettem. Nem tudom, hogy ezt szándékosan csinálták, vagy csak így jött össze, de vannak benne vicces részek. Szóval nem az igazi, ebből milliószor jobbat ki lehetett volna hozni!

 

Vélemény, hozzászólás?

