꽃보다 남자 Boys Over Flowers


BoysOverFlowers

Év: 2009

Részek: 25

Műfaj: romantikus, vígjáték

Geum Jan-di egy ruhatisztító kis cég egy szorgos munkása, egyik nap egy iskolába kellett kiszállítania az ügyfélnek a ruháit. Az iskolát a Shinwa cég alapította, ami Koreában nagy tekintélynek örvend. Nem egy szokványos suliról van szó…ide csak a tehetősebb diákok járnak, itt nincs felvételizés, semmi, jó életük van a diákoknak😀 Viszont az iskola 4 leggazdagabb diákja “rettegésben” tartja a többieket, ugyanis ha nem tetszik nekik valami, akkor kapsz tőlük egy piros kártyák, ami azt jelenti, hogy téged attól a pillanattól fogva mindenki utálni, szivatni fog, azon lesznek, hogy hagyd ott a sulit. Ez a 4 diák az F4 a.k.a Flower Four. Hősünk tehát ebbe az iskolába jön és épp egy diák akar leugrani a tetőről. Micsoda véletlen, épp neki hozta a ruháit… Geum Jan-di megmenti a srác életét – ha már ott van😀 -, mindenki róla beszél, bekerül az újságokba. Ennek a szerencsének köszönheti, hogy felvételt nyer az iskolába! Nem akar oda járni, de szülei unszolására mégiscsak kénytelen. Meggyűlik a baja az F4-el, mert Geum Jan-di nem hagyja magát, visszaszól, visszavág.

Bizony, a korai Hana Yori Dango az amiről én itt beszélek🙂 Kommentjeitek hatására rászántam én is magam és nem bántam még. Sokkal viccesebb mint a japán változat! Nagyon szeretem Inoue Mao-t, de ez a sorozat akkor is jobb. Geum Jan-di a.k.a Koo Hye Sun rögtön a szívembe zárta magát ^.^

 

 

 

26 thoughts on “꽃보다 남자 Boys Over Flowers

  1. jó, hogy rászántad magad.^^ …és te is úgy vagy mint én: ez a verzió sokkal jobb.😛 de már múltkor írtam erről a HYD-nél…🙂 elvileg hamarosan kész a következő rész, de nem tudom mennyire bírom majd kivárni a magyar feliratot…^^”
    Ji Hoo aka Hyun Joong rabu<3 ^^
    pedig érdekes, hogy a japán változatban MatsuJun-nak drukkoltam, itt meg Ji Hoo-nak.😀❤

    • szerintem én se fogok várni a magyar feliratra:D
      az első 5 részt megnézem magyar subbal a többit meg angollal:)
      amúgy láttam youtubon vidiket és angolul beszélnek benne:O ezt adják külföldön is vagy mi?

      • még nem hallottam róla, hogy külföldön is adnák, de aztán kitudja…
        de én pl a szinkronos doramáktól, vagy ázsiai filmektől falra mászok.xD (kiv. a Jackie filmek.xP) jobban szeretem az eredeti hang+felirat párosítást.^^
        am ha érdekel itt egy oldal/blog ami csak a BOF-al foglalkozik. a szereplőkről(,stb…) írnak híreket, cikkeket…😀 (angol) -> http://boys-before-flowers.blogspot.com/ én már jó régóta olvasgatok rajta.😛

  2. Mikor leszedem a videot kicsomagolom és nem indul el??? Nem értem mi baja lehet. Ha valaki tud kérem segitsen! Előre is köszi.

  3. Incus! nem magyar feliratos, de ezen a linken találsz információt és még hozzá linkeket a magyar feliratról is(ami készülőben van): http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_71278.htm

    a másik kérdésedre válaszolva pedig: egen, hallottam már róla😀
    a sztori röviden: Lee Min Ho egy olyan srácot alakít, Jeon Jin Ho-t aki melegnek tetteti magát csal azért, hogy szobatársa lehessen egy lánynak, Park Kae In-nek. Mindezt csak azért mert szerelmes a lányba. Gondolom később fény derül a dolgokra, lesz itt csalódás és röhögés dögivel, ugyanis ez egy romantikus vígjáték.
    Ha jól tudom még jelenleg is futó sorozat.

  4. Ez volt az első doramám, és váhhh.❤ Nagyon megérte, bár eleinte a koreai szokatlan volt.🙂 Mondjuk azon eleinte csodálkoztam, hogy Jan-dit mennyire piszkálják – gondolom a mangában is így van, de akkor is nagyon extrémnek tartottam. ^^;

  5. Hello ^^
    Ez a film egyszeruen csodalatos🙂
    Nekem az egyik baratnom szolt rola .. neki orok hala !!
    :x:x;x

    Figyeljetek, ezt a sorozatot MINDENKINEK AJANLOM !
    Ha nem nezitek meg, nem tudjatok mirol maradtok le !😡
    Es tul jo sorozat🙂
    Egyik kedvencem😀
    Jah es puszi neked, hogy feltetted😀

  6. Szió:)
    Nagyon szuper ez a film amikor először elkezdtem nézni alig bírtam abba hagyni, úgyhogy köszi hogy felraktad nagyon hálás vagyok érte:)
    Lehetne egy kérdésem remélem nem baj, de az utolsó két részt miért csak jelszóval lehet letölteni?
    Nem tudnál nekem ebben esetleg segíteni előre is köszönöm:)

  7. sziasztok!
    imádom a doramat, egyszerűen fantasztikus🙂 de lenne vele egy kis problémám😦 a 24 és 25-ös részeket nem tudom innen letölteni, jelszót kér hozzá. ha valaki tudna segíteni, annak nagyon örülnék =)

  8. Az első drámáim között volt, igaz, a HYD után néztem, de egy az egyben elsöpörte nálam az eredetit. Nem csak a sorozat, de a zenéje is nagyon bejött. És anno én se vártam meg a magyart, ami sajnos elakadt a Dorama Heavennél a 15. résznél, és most mások viszik tovább, épp a napokban szedtem le a 20. részt/feliratot. Mondjuk , aki engem lenyűgözött, az Gu Jun Pyot alakító Lee Min Ho. A srác messze felülmúlta Matsu Junt. Én is Ji Hoonak drukkoltam, mint anno a HYD esetében, de itt már nem volt annyira egyételmű a dolog, mert Jun Pyo komolyabb jellemfejlődésen esett át, mint elődje :p Sokan nyafogtak Kim Hyun Joong miatt, mondván, nem tud játszani. Nos, nem vagok kritikus, sőt… Én szerettem a játékát, tökéletesen megformálta Ji Hoot, imádnivaló volt. Ugyan ez áll Jan Dire is. tüneményes kis fruska. A sorozatot beárnyékolta az egyik színésznő tragikus halála. A 3 grácia egyike öngyilkos lett, de nem ez volt az egyetlen gond, a főszerepők közül ketten is, Kim Bum és Ko Hye Sun is autóbalesetet szenvedtek, Kim Bumnak ez 2x is sikeült :S Kim Hyun Joong annyit fogyott a forgatás alatt, hogy a specielben a riporter még szóvá is tette :p Szóval nagyon nehéz munka volt mindenki mögött, mire befejezték a forgatást. Viszont bizton állítom, hogy a 3 változat közül, amit eddig láttam, messze a koreai a legjobb. Nem csak a szereplők, a történet is viszi a pálmát. Ja és Jun Pyo anyja. Még ilyen égetnivaló, gonosz banyát o_O

  9. Hali kis segítség kéne😀 Megakarom nézni ezt a sorozatot /Az első ilyen lenne/ , de nekem csúszik a felirat d-addicts -ról. Nagyon sokat csúszik😦 nem tudtok valamit, hogy kijavítsam, vagy ahonnan letölthetem máshonnan? A videó megy meg minden csak a felirat rossz. Előre is köszi

  10. Halii. Nekem mért nem magyar feliratos?>.< Letöltötem, elindítottam és magyar felirat sehol, csak angol:// Vagy ez nem is magyar felirat?:DDD Áh, ha valaki tud segítsen pls!:((

  11. Hali sajna megint én😦 nem tudtok egy olyan helyet ahol a 24-25 rész 480p-ben van nem pedig HD?? Nekem azt nem viszi a gép sajna és már úgy végig szeretném nézni légyszi segítsetek!😦

  12. sztem a koreai szereplők itt sokkal csinosabbak helyesebbek és szebbek jobbaak a ruháik a játékok sokkal romantikusabb és érthetőbb

Vélemény, hozzászólás?

