满城尽带黄金甲/ 滿城盡帶黃金甲 Curse of the Golden Flower / Mǎnchéng Jìndài Huángjīnjiǎ


curseofthegoldenflower_posterbig
Év: 2006
Műfaj: romantikus, akció, kaland, dráma
A történet a Tang-dinasztia idején játszódik – szóval régen – . Ping császár van hatalmon, kegyetlenül bánik a népével. Nemcsak a népéhez kegyetlen hanem családjához is. A feleségét, Főnix császárnőt megmérgezteti az egyik szolgálójával. Amikor a nő erre rájön, megpróbálja fia segítségével a császárt letaszítani trónjáról.
Nagy kedvenc ez a film, nem sok kínai filmet láttam, de ez tuti dobogós nálam. Nagyon szép film, az a luxus és a szépséges tájak…lenyűgöző!A borító meg nem gyengén ütős😀

7 thoughts on “满城尽带黄金甲/ 滿城盡帶黃金甲 Curse of the Golden Flower / Mǎnchéng Jìndài Huángjīnjiǎ

  1. Egyik órámon részletet néztünk belőle és a tanár is melegen ajánlgatta, szóval… szeretném tudni, hogy az általad belinkelt verzión milyen a hang. Amibe belenéztünk, angol szinkronos volt, de nekem eredeti hang- felirat kombo kellene😉

  2. Yokatta ^^
    Nem tudom, mennyi animét nézel, ha igen, találkoztál- e már amerikai szinkronos változattal. Valami eszementen retardált hangokat adnak ki, olyan, mintha értelmi fogyatékosoknak magyaráznának: lassú, tagolt beszéd idióta hangsúlyozással. Ehhez hasonlít a film szinkronja is, csak lightosabb verzióban. Forgattam is a szemeimet, miközben hallgattam😄

  3. úristen:S hehe😀 hmm…szoktam animét nézni, mondjuk mostanában már nem igazán, de régebben rengeteget láttam, és igen, angol szinkronosat is:) de mondjuk az jó volt, ha jól emlékszem 2 ilyet is láttam^^

  4. Na végre sikerült megnéznem, mégegyszer ezer hála a linkekért! Igaz, ha rajtam múlna, betiltatnám a Rapidshare-t😛
    Nagyon jó volt, nagyon tetszett, bár gondolom közrejátszott ebben az a kis angol nyelvű kedvcsinálás is anno. A látvány, a díszlet, a jelmezek fantasztikusak, mint általában egy Zhang Yimou- filmben, és végre sikerült valami sztorit is pakolni mögé, nem kellett megelégedni a dokfilmes szépséggel ^^ (mondjuk a történelmi-jelmezes-harcos kulcsszavakkal egyébként is meg lehet venni engem kilóra, szóval erősen borítékolható volt a végeredmény) Ilyen filmek hatására jön rá az ember, hogy érdemes lenne még jobban beleásnia magát a kínai kultúrába.

Vélemény, hozzászólás?

