腑抜けども、悲しみの愛を見せろ Funuke Show Some Love, You Losers!


Funkeposter

Év: 2007

Műfaj: dráma

A különc és beképzelt Sumika, aki Tokyoban él és egyngeti színészi karrierjét – nem sok sikerrel – egy temetés miatt hazautazik a szüleihez. Húga, Kiyomi elképesztő tehetséges, mangákat rajzol. Mostohatesója is van Shinji személyében, aki nemrég házasodott.
Egy békés, átlagos családnak látszanak. De nem… Sumika állandóan terrorizálja húgát, aki egyébként egy szende kislány. Rajtakapja nővérét és Shinjit…ijj 😦

A történet során fény derül egy múltbéli titokra is és nagyon érdekesen alakulnak a dolgok.

Én a mangás dolog miatt kezdtem bele, trailer alapján, elég érdekesnek tűnt. Nemrossz, nemrossz… de azért lehetne jobb is, voltak jó pillanatok, egyszernézős cucc 😀

 


10 thoughts on “腑抜けども、悲しみの愛を見せろ Funuke Show Some Love, You Losers!

  1. szia.engem nagyon érdekelnének ezek a filmek és szeretném megtudni hogy te hol nézed meg őket?! elöre is kösz léccy válaszolj!

    • hát általában a filmeket az asiatorrents-ről töltöm, nemtudom szoktál e torrentezni, jó dologXD a sorozatokat pedig a d-addicts-ról, szintén torrent, jobb oldalt megtalálod, linkelve is van.

      Kiegészítettem a postot letöltési linkekkel is, most már le tudod tölteni innen is^^ enjoy 😉

  2. nagyon köszi elsö dolgom hogy megnézem. am szoktam torrentezni és tél nagyon jo dolog csak ezt a kettöt még nem ismertem de majd most xD

  3. vélemény xD hiába birom a romantikus filmeket sirásnélkül DE ez végig bögtem 🙂 de még valami mikor 2 odszora nézte meg felfigyeltem hogy vonaton hajtogat egy valami féle madarat és hiába kerestem nem találtam olyat nem tod esetleg hogy hol nézhetném meg hogy hogy hajtogata.

  4. hi sorry elirtam mert ezt másik filmhez ment volna má mint hirtelen na mind 1 elcsesztem a lényeg hogy ez a sky of love filmre értem mert azon bögtem meg látam a madarat szal ha tuc segithetc csak azé javitom ne néz hülyének 🙂 de ez a film is jo csak mind1

    • Koizora filmhez akartad? 😀 egyébként fogalmam sincs hogyan kell olyat csinálni, próbáld meg google-ban kikeresni vagy hátha van itt vki aki tudja 🙂

Vélemény, hozzászólás?

