Elmélkedés I.


Yo!

Úgy érzem elérkezett az ideje ennek a postnak is. Először is ezer köszönet a látogatóknak!!! respect 😉 Amikor elindítottam ezt a blogot, nem számítottam rá, hogy ennyien fogják látogatni, és ez tök jó dolog. Nem egy komoly blogról van itt szó, nem írok én olyan hűdenagy kritikákat:D és ennek ellenére is:) Kicsit laza, az én stílusomban alkotok, de ahogy látom ez tetszik nektek, kapom is a visszajelzéseket!

Másodszor…új banner!!! Remélem tetszik, profi munka – nem én csináltam – szerintem ezerszer jobb, mint az előző. Köszönet érte Karesz haveromnak 😀

doramafan banner

Igyekszem egyre többet írni, várom továbbra is a véleményeiteket:)

Peace: Kicsi

4 thoughts on “Elmélkedés I.

  1. Szia.

    Örülök, hogy nekiláttál a blognak. Hála neked egy jó pár doramát megismerhettem/megismerhetek. ^^ Ennyire még nem voltam valami iránt is fanatikus, de a doramákért mostmár élek-halok. ^^ Csak így tovább, kitartást, és sok-sok ismertetőt. ^^

  2. Hali! 🙂

    Én is nagyon örülök a blodognak, ma fejeztem be a One litre of tears-t, és rögtön írnom is kellett róla, szóval még ilyen jó sorozatokat a népnek! 🙂
    A fejlécváltás meg jó ötlet volt! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

