사랑한다면 이들처럼 If in love…like them / Perhaps Love / A Special Promise


Ifinlovelikethem

Műfaj: romantikus, dráma
Részek: 4
Év: 2007

Lee Na (Lee Hyo Ri), művésznevén Ina, egy tehetséges énekesnő, arcát a rajongók nem ismerik, éppen a debütálásra készül, le akarja rántani a leplet, amikor a koncert előtt rosszul lesz és a mosdóban összeesik. Egy másik lány veszi át a helyét és adja elő a számát. Így mindenki azt hiszi hogy ő Ina. Miközben az eredeti Ina kórházba kerül, ahol kiderül h leukémiás! Shit :-S… élete romokban, már nem sok van hátra neki. Jung Tae (Lee Dong Gun) ugyanabban a kórházban fekszik, ahol Ina. Tae  egy bevásárlóközpont összeomlásának túlélője. Az épület romjai között találtak rá, ő az egyetlen túlélő. Elég szerencsésnek gondolhatjuk, újságírók tömkelege látogatja nap mint nap, egy igazi celeb van készülőben:D. Tae viszont csak látszólag boldog, ugyanis rákos és már az utolsó stádiumban van. Lee Na és Jung Tae egy szerencsétlen véletlen során ismerkednek meg és szeretnek egymásba.

Tegnap kezdtem el nézni, még nem is értem a végére, de annyira átjön és annyira jó, hogy nem bírtam várni. Durva történet, szencáziós megvalósítás…nem is kell több!

 

8 thoughts on “사랑한다면 이들처럼 If in love…like them / Perhaps Love / A Special Promise

  1. Ebben a pillanatban végeztem vele, és sírok.. gyönyörű és megható volt.. zsepik kellettek nekem, pedig nem gondoltam rá, hogy így végződik…😦

  2. Nagyon köszönöm a feltöltést! Ha megkaphatnám az angol feliratokat, egy segítenék egy kicsit finomítani a fordításban itt-ott.

  3. “Episode 04 : Part 1 / Part 2”

    sziasztok!

    örültem h idetaláltam! nagyon tetszik az oldalatok!

    ezt a filmet tegnap próbáltam letölteni, de sajnos a fent jelölt Part1 nem sikerül!
    a többi igen, erre meg azt írják jöjjek vissza később, nem elérhető:-(

    üdv:j.

  4. Segitsetek!!!
    Sehogyan sem tudom 2-3-4. részt letölteni, hálásan köszönném, ha valahigy sikerülne megnéznem, kdoráma függő vagyok. Üdv. mamika

Vélemény, hozzászólás?

