K-POP 최강 서바이벌 / K-POP Choikang Survival / The Strongest K-POP Survival / K-POP – The Ultimate Audition


Év: 2012

Részek: 14

Műfaj: zenés, dráma, vígjáték

Ji Seung Yeon álma, hogy K-POP legenda legyen egyszer. Angliába küldték szülei, hogy híres zongorista váljon belőle, azonban szüleinek ez az álma szertefoszlott, amikor egy meghallgatáson Ji Seung Yeon elbukott, mert elviccelte. A lány úgy döntött titokban hazautazik Koreába és egy barátjánál Kwon Ji Woo-nál húzza meg magát. Kwon Ji Woo énekes szeretne lenni, nagymamája nagyban segíti is ebben. Meg is adatik neki a lehetőség, hogy híressé váljon, amikor elhívják egy meghallgatásra a híres M2 együttesbe! A meghallgatás azonban nagyon rosszul sül el…

Az M2 együttes frontembere Kang Woo Hyun, a rajongót imádják, mindent megtennének azért, hogy ne cserélje őt le az együttes producere. Kang Woo Hyun igazi énjét azonban a fanok nem ismerik, valójában egy nagyon beképzelt, pökhendi alak. Ezt pedig Ji Seung Yeon látja meg először, amikor egy véletlen során találkozik vele.

A rajongót tiltakozása meghozta a sikert, ugyanis a cég producere bejelentette…hogy nyilvános meghallgatást tartanak az M2 csapat teljes lecserélésére!! És az új tagokat, az új generációt a rajongót fogják kiválasztani!!! Ji Seung Yeon mindenre képes annak érdekében, hogy híres K-POP énekes legyen belőle, még azt is bevállalja…hogy fiúnak öltözik és elmegy a meghallgatásra!!! A történek innentől lesz csak igazán érdekes :)

Azt kaptam, amit vártam. Egy nagyon jó zenés doramát, ami vicces is. Tartogat bőven izgalmakat is, nagyon jó táncokkal és zenékkel karöltve. Mint azt tudjuk, imádom a zenés doramákat, tehát nem annyira meglepő hogy nem tudok rosszat mondani erre sem :P De hát ami jó, az jó, csak dicsérni lehet! Must See!!!

25 thoughts on “K-POP 최강 서바이벌 / K-POP Choikang Survival / The Strongest K-POP Survival / K-POP – The Ultimate Audition

  1. Én nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni, bár kedvelem a zenés doramakat. Úgy vágtam bele, hogy kb. ennyit tudtam róla. Már a 3. résznél tartottam, amikor komolyan elgondolkodtam azon, miért annyira ismerős nekem a főszereplő Woo Hyun, holott addig tuti, hogy még nem láttam. Aztán leesett, kire is emlékeztet engem ennyire. Bár nem annyira szembetűnő a hasonlóság a bátyjával, de nagyon aranyos a mosolya.
    Azóta mindig megnézem a friss részeket, és alig várom a következőt. Nagyon jó kis sori, vicces, hogy mindkét testvérnek van fiú-lány-fiú sorozata (SungKyunKwan Scandal).

  2. Ez a fiúnak öltöző lányt már ellőtték a You’re Beautiful-ban is. De ennek ellenére tetszik az ismertető, amint időm engedi, szerintem bele is nézek. Szeretem az ilyen zenés doramákat, bár eddig nem sokhoz volt szerencsém.

  3. sziasztok, esetleg tud nekem írni valaki egy oldalt ahonnan letölthetem vagy esetleg megnézhetem? meg felirat is kéne. előre is köszi :)

  4. :) Semmibaj.
    Amúgy ti honnan töltöttétek le? Én ha lehet preferálom a torrentet, és a HD-t. AT-ről letöltöttem az egész pakkot de nincs hozzá audio. Vagy csak én süketültem meg? Segítség! :)

  5. Imádom Go Eun Ah-t:) Én eleinte csak a K-POP-ot kedveltem, és mikor az MBLAQ nevű együttes után “nyomozgattam”, akkor találtam meg, hogy onnan az egyik rapper, Mir nővére Go Eun Ah, aki ennek a filmnek a főszereplője *-* egyszerűen oda vagyok érte:) Bárcsak lenne hozzá magyar felirat is! :(

  6. sziasztok! nekem csak egy olyan kérdésem lenne hogy nem tudjátok-e hogy hol tudnám letölteni a Brilliant Legacy című doramát felirattal együtt??? :O csak mert mindenhol kerestem és sehol sem találtam..:(
    Előre is köszi a segitséget!!

  7. Szia! Ha Jancsika csinálta a feliratát, akkor sehonnan, mert töröltette a feliratait. (Azt hiszem, ő fordította, mert neki nagy kedvence a főszereplő színésznő.) Nekem a 49 Days kellene, de azt is ő csinálta meg és már törölve lett.

  8. sziasztok, nagyon érdekelne a sorozat viszont eddig csak 4 részhez van meg a feliratom, tudnátok nekem segíteni? :) előre is köszi

  9. Sziasztok. Nagyon kedvelem ezt az oldal, nemrég találtam rá.
    Már sok koreai filmet megnéztem.
    Régóta keresem a Fassion 70-s magyar feliratát. Sajnos ezt is törölte Janika.
    A főszereplő az egyik kedvencem. Itt rátaláltam a Sarangra, köszönöm szépen.
    Valakinek esetleg megvan a magyar szöveg. Nagyon megköszönném.
    Most éppen a Take Care…… nézem. Nagyon köszönöm a fordítást.
    Ha tudná valaki küldeni, írok imél címet.
    Mindenkinek szép vasárnapot.

  10. Helló!!!
    Kétt kérdésem is van :)
    Az egyik h ezzen az oldalon meg is llehet nézzni ezzeket a doramákat vagy ez csak ismertető?
    A Másik:Ami fontos: K pop vhol meglehet nézzni végig feliratozva??És bizti h csak 14 részes???:D
    Ja meg az is van..h Park yoohwan-ról sehol nem találok semmit..miért?tökre tetszik ahogy énekel benne…de semmi nincs…:(

    • Szia!
      Ezen az oldalon csak az ismertetőket tudod elolvasni, olvald lletve fent a menüpontok között találsz esetleg segítséget, hogy honnan/hol érdemes letölteni.
      Sajnos csak 14 részes igen :P Hát én speciel még nem írtam Park yoohwan-ról, itt azért nem találsz bővebben róla semmit, de a google segíthet sokmindenben, sajnon többet nem tudok segíteni, annyira nem ismerem még :P Ami késik nem múlik, látogass vissza gyakran, hátha pont ő róla írunk, vagy olyan sorozatot/filmet veszünk elő ami felkelti az érdeklődésedet :)

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

