World of Silence magyar felirat!!!!


Sziasztok!

Örömmel értesítem, hogy elkészültem a The World of Silence magyar feliratával!!

A felirat hamarosan elérhető lesz a Fordítások menüpontban is, addig a következő linkről érhető el:

CD1 felirat

CD2 felirat

A felirat a World.Of.Silence.DVDRip.XviD-PosTX  2 cd-s változathoz készült!!! Ha szeretnéd letölteni, kukkants be a Letöltési Segédlet menübe, ott találsz segítséget :)

Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését, a film az valami szenzációs!! Enjoy ;)

16 thoughts on “World of Silence magyar felirat!!!!

  1. Sziasztok, csak szólok, hogy ezt írja ki:

    File Blocked for Violation.

    The file you requested has been blocked for a violation of our Terms of Service.

    If you believe you have reached this page in error, please contact support.
    Click here to view our help resources

    CK

      • 2 különböző linkről is megpróbáltam… hmm, meg kellene kérdezni, igen, másokat is :) hátha a gépben van a hiba…vagy most kapcsolják le a mediafire-t?

  2. sziasztok
    koszonom a hogy meg csinaltatok a forditasatennek a movienak
    sajnos en sem tudom leszedni nalam is ezt irja mediafire link meg nyitasanal hogy valami blokolja a letoltest

  3. Sziasztok!
    Nagyon tetszett a film! A végkifejleten meglepődtem, azt gondoltam talán happy lesz és boldogan élnek együtt :))
    Köszönöm a munkátokat!

  4. Sziasztok!
    Lehet csak nekem van ilyen problémám, de a CD2 felirata nem működik megfelelően. Amikor elindítom a CD2-t és ráteszem a feliratot, a jelenettel teljesen összefüggéstelen feliratot látok. Nem kapcsolódik a képhez és nem is akkor látom amikor beszélnek. Majd egy körülbelül fél perc után a felirat eltűnik, és onnantól akárhova beletekertem, nem láttam belőle semmit. Próbáltam több lejátszóprogrammal is, de mindenhol jelentkezett ez a hiba.
    Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm!
    Puszta

    • Szia!
      Nemtudom sajnos mi lehet a probléma… talán próbálj meg egy feliratkezelő probrammal(pl:Subtitle Workshop) átmenni rajta és újból elmenteni .srt formátumba, hátha így működni fog!

      • Szia!
        Először is köszönöm a gyors választ!
        Letöltöttem a Subtitle Workshop programot. Segített is. Rájöttem, mi a probléma. Valószínűleg “rossz filmet” (töltöttem le) – akarom mondani vettem meg díszdobozban. A film 53:54-nél van elvágva, a felirat viszont 1:00:41-nél. Emiatt a második eleve rossz. Igyekszem megtanulni a program működését, és átméretezni a részeket. Ha nem sikerül, akkor biztosan jelentkezem! :)
        Köszönöm a tanácsot!
        Puszta

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

